luni, 3 noiembrie 2008

De ce insala barbatii?

Nu insala pentru ca este nestatornic. Nici pentru ca sentimentele iubitei lui cantaresc prea putin in fata lui. Nici macar din cauza tentatiilor - cu picioare lungi, par matasos, forme provocatoare - din jur. Insala pentru ca asa-i dicteaza genele.Infidelitatea barbatilor este ca o zestre genetica. Acesta este rezultatul unui studiu realizat de un grup de cercetatorii suedezi de la Institutul Karolinska. Mai mult, ei afirma ca ar fi descoperit gena adulterului. Potrivit cercetatorilor, barbatii care poarta gena alela 334 sunt mai putin atasati de iubitele lor si sunt mai predispusi catre infidelitate. In acelasi timp, partenerele lor sunt mai putin satisfacute de relatia de cuplu decat alte femei.Pentru a ajunge la aceasta concluzie, cercetatorii au studiat relatiile a o mie de cupluri heterosexuale care au fost supuse unor teste psihologice si intrebari precum: sunt fericiti impreuna, cum este viata de cuplu, rad ori se saruta frecvent si cum vad viitorul relatiei lor. In urma studiului, ei au observat ca barbatii purtatori ai genei alela 334, aveau relatii mai putin stranse cu partenera. In finalul studiului, cercetatorii au subliniat totusi ca principalul inamic al alelei 334 este chiar ... iubirea. Daca purtatorii acestei gene sunt foarte atasati de partenerele lor, influenta genetica ramane neglijabila. bolero.ro

4 comentarii:

adih spunea...

draga mea, sa dea dumnezeu sa insele toata lumea cum am inselat eu partenerele de viata si o sa vezi ce bine va fi in lume. Daca am acasa, cu bune cu rele, de ce sa caut in alta parte? Ca sa inseli, in seamna pierdere de timp, cheltuiala de bani etc etc, si tot nu ramai cu nimic, doar cu aceste pierderi.
PS mai stiu unu, sa zicem, prost ca mine :))

Apollo spunea...

Adih mi se pare mie sau mai facut prost? :))

Oricum acum ce ai zis tu parca ar fi cuvant cu cuvant din gura mea ..partea asta : "Daca am acasa, cu bune cu rele, de ce sa caut in alta parte? Ca sa inseli, in seamna pierdere de timp, cheltuiala de bani etc etc, si tot nu ramai cu nimic, doar cu aceste pierderi." ... cu toate ca inca nu e acasa la mine .. :-" dar tot nu simt nevoia so insel .. sau mai stiu eu ce..

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ginake spunea...

barbatii insala din necesitate... parerea mea :P Da, nu e frumos, nu e corect bla bla bla... dar daca se intampla sa aibe ocazia si mai ales "climatul" de aksa este propice... O fac ! Acum depinde de bafta fiecaruia (el sau ea)... in mare parte se bazeaza si pe incredere.